Основни направления на изследователската работа
- Академична и професионална етика
- Въвеждане на автоматизирани системи за генериране на тестове и автоматизация на тестовия контрол по отделни учебни дисциплини и модули
- Въвеждане на системи за административно обслужване на учебния процес и управление на качеството на обучението
- Епидемиологичен анализ и оценка нa състоянието и процесите на общественото здраве в България и Европейския регион
- Етика на общественото здраве
- Здравно-обусловено качество на живот при здрави лица и пациенти с различни заболявания
- Изследване възможностите за прилагането на дистанционно обучение и контрол на знанията по определени дисциплини и модули
- Изследване на връзките, потоците информация и документооборота в Системите за управление и поддържане качеството на обучението
- Изследователска етика
- Качествени методи за изследване в общественото здраве
- Клинична етика
- Клинична етична консултация
- Компетенции на медицинските кадри за научно-изследователска работа
- Медико-социални аспекти и прогностични фактори при социално-значимите заболявания
- Медико-социални проблеми на детското здраве
- Медико-социални проблеми на здравето на жените
- Медико-социални проблеми на старите хора
- Организационни и етични проблеми и тенденции на развитието на хосписните/палиативни грижи в България
- Оценка на здравната реформа чрез проучване на общественото и професионално мнение
- Пазар на труда на здравни кадри
- Подготовка и реализация на ръководни кадри по здравни грижи
- Правни аспекти на упражняването на медицинската професия
- Предотвратимата с медицински интервенции смъртност като измерител за ефективността на медицинската помощ
- Проучване на мотивацията за постигане на успех сред студенти и други социални общности
- Проучване на опита във вземането на етични решения в клиничната практика
- Професионални методи и средства за качествени здравни грижи
- Система за комплексна автоматизация на тестовия контрол в медицинското образование
- Социални неравенства в здравето
- Стимулиране на изграждането на "гъвкави" умения при студентите при подготовката им за професионално общуване и реализация
- Управленска и организационна етика
- Финансиране на болничните услуги в България
- Фундаментални въпроси на биоетиката